diumenge, 18 de maig del 2008

M'el venc!!!

Totes les històries tenen un inici i un final, la meve amb el meu Mazda6 esta arribant a la seva fi, en un cotxe que m'encanta com el primer dia però he decidit vendre'm el cotxe al millor postor i l'unic motiu es que m'he enamorat d'un altre cotxe i me'l vui comprar.

Fitxa tècnica:
MOTOR: 2000 cc y 150 cv diesel (220kms/h amb la gorra)
KMS: 100.000 kms (revisió pertinent, recent feta)
MATRICULA: 0454 DSF (matriculat el 04-11-2005) te 2'5 anys
EQUIPAMENT:
-Llantorres per lluir tipo
-Seients de cuir per anar a fotre el mantecao a la serra sense patir que es taquin (climatitzats)
-Equip música BOSE, acollonant, se t'arrissen les pestanyes quan li fots tecno
-Xapa impecable (colos gris)
-"Ambrague" nou de trinca, ja que m'han hagut de cambiar una peça que val 30€ i com que esta en garantia per 300€ (premsa y disco) tinc "ambrague" nou ja que la ma d'obra es a càrrec de la garantia (fer un "ambrague" nou valdria 1200€)
-Sistema de control de velocitat
-Mans lliures Parrot inclós
-Etc...

Els que l'han pogut probar son consicents que es un "maquinón" que tot i ser gran i ampli te una conducció super esportiva.

Aqui us deixo unes "afotos" per anar fent boca...

































P.D.: s'accepten cometaris, negociacions i ofertes

2 comentaris:

Felip ha dit...

Hola figura,

Així que t'has enamorat d'un altre coxe. Tu rai que pots cabron!!!!
Jo ja te'l compraria aquet xk me mola, el que passa es que no tinc molta pasta. Tot i aixó jo començo la puja pel modic preu de 10.000€. Ja ser que no es molt, però he mirat mazdas6 per internet i els preus no s'allunyen massa a aixó.
Que tinguis molta sort en la venta del pepinarro.
Salut.

jm ha dit...

jajaj

noi, lo ringo ja ha futut la primera mossada... jo ara miro a coches.net los preus que roden... pero em penso que la cosa no sta descabellada... a vere si sel quedarà el cachi cabron kina rabia ejejej :P

au venga pepino!