diumenge, 11 de maig del 2008

Aquells "kilets" que sobren

Amb l'arribada del bon temps estas un bon día en una "terrazita" i just en el moment que el sol t'espatega a la cara i treus la rebequita perque t'estas fotent de calor penses: "cagundeu! si d'aquí 4 dies haurem d'anar a les piscines o a la platja a lluir manolete i jo amb aquestes xixes".

Jo diguem que no ho puc arreglar gaire, com a molt anar a suar la gotorra corrent pel poble i perdre 3 o 4 kilets per semblar encara mes esquifit de que ja soc de serie, perque com sempre dic jo tota la vida he jugat a futbol i tots els meu companys tenen abdominals potents, menys jo, conto que el meu pare i la meva mare quan em van fabricar els debia sobrar peçes i van tirar de frente ja m'imagino l'home dient "tu tira dona que almenys serà simpàtic, sense abdominals però simpàtic". Tot el que es muscul només s'aconsegueix a base de anar al Gym i jo no tinc temps, o sigui que si mai em veieun en un Gym pregunteu-me que m'ha passat perque segur que esque estic esgarrat d'algún puesto i el metge m'ha obligat a anar-hi per salut.

Ara d'això tembé s'en preocupen cada cop més els nois però les noies es segueixen emportant la palma (que fariem sense elles... viure més tranquils!). Hi ha les típiques que te diuen "ai, he d'anar al Gym que m'he de treure uns kilets del damunt" i normalment les que diuen això son ben agraciadetes i t'ho comenten esperant que tu com a bon samarità les ensabonis i els hi diguis "cagundeu guineu! però si estas me bona que un piat de sopes en ou" si si, es diuen aquestes barbaritats perque els homes tenim 3 litres de sang al cos i ho son a dalt al cap o son a baix i no es toca bores. Desprès hi ha l'altre perfil que son les que ja son consciènts que no es pot fer miracles en pocs dies i ja ho donen per perdut i aquestes ni comenten res, es limiten a tirar monedes a la màquina de pastelitos en busca d'un premi segur, normalment vieuen més tranquiles i preocupat-se per coses mes profundes com la capa d'ozò, Felación Triunfo, etc..

Bueno sigueu com sigueu no patiu gaire per estes coses que el sol surt per tothom i desprès del dia ve la nit i a la nit ja se sap que tot val, es cuestió de deixar passar hores i na trincant cubates que el llistó va baixant solet...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

sorpresa!
ii..primera?
sisi, segur q no t'ho esperaves
oi q em fes una passada per aquí?
doncs mira, ja que no contestes
per el msn dic: va passat per aqui!.
doncs res que sapigues q he llegir
varis blogs, i que el d'aqui sota
doncs.. xD sense comentaris.
i aquest dels quilets tmpok et
dic res, pq ja saps el que
dic sempre no?
clar clar..

bé xavi, fa temps q no se
res d tu, i això es troba a faltar.
i wenu totes aquestes coses bla
bla bla..q ara em posaré
sentimental i tot XD!

enfin, que petonets val?
cuida't :)


-petita

Anònim ha dit...

molt bé xiquet!!
això si que es dedicació... bueno m'agrada saber coses de tu de d'aquest blog, almenys vaig sabent les teves inquietuds... tens un xic de raó en tot el que dius...això dels quilets ens preocupa massa a totes!! bueno jo ja estic fent bicicleta i tal...però bueno..a veure si ens veiem ben aviat. un petonet.