dijous, 22 de maig del 2008

El puto "amo" de casa

Ja tinc dos amics nous, si, el renta vaixelles i la rentadora/secadora, sort d'aquests aparells que m'han fet la setmana molt mes amena.

Tot va començar ara fa uns dies quan un bona matí em desperto i veig els meus pares fent la maleta, jo tot acollonit dic "mama no marxis! no ha faré mes!" (per si de cas havia fet algo que l'havia indignat) i no era així, la dona feia la maleta perque la nit anterior havien decidit marxar uns dies de vacances. Com que va ser tot molt d'imprevist diguem que no estava preparat ni mentalment,ni fisicament, ni a nivell de provisions.

L'altre día surto una miqueta aviadet del curro i au a comprar s'ha dit! jo alli passejant pel carrefour , fent rally amb "lo carrito". Lo que te de bo comprar tu esque per primer cop a la meva vida tinc la nevera plena de coses que m'agraden a mi solet i no em cal pregunta qui s'ha menjat l'ultim Danone. Ha anat avançant la setmana i vaig tenir una revelació, quan vaig obrir el calaix per pillar un ganivet per fotrem un tall de fuet i no en quedava cap de net "que faig ara?", bueno vaig nar apilant plats al rentavaixelles i al moment clau vaig veure que ja no quedaven pastilletes per rentar plats, bueno un bon raig de Fairy (el milagro antigrasa) i a funcionar! Mecagundeu, encara esbandeixo plats ara... tot ple d'espuma es va fotre! (ma mare em matarà). Un altre simbol que em va llançar la meva vista va ser quan em vestia al matí per nar a currar i vaig detectar que nomès em podia veure al mirall de cintura cap a dalt, em vai dir a mi mateix "vols dir que aquest muntot de roba no ha de ser rentat?" dit i fet, cap a la rentadora aquest cop amb la pastilleta pertinent... Lo que no se si fan son cursos per empunyar la "bayeta", m'ha sortit un joanet (juanete en castellà) a la mà d'agarrar-la amb poca gràcia dic jo que deu ser.

En fi que això d'estar sol a casa te el seu rollo, però a partir del 2on dia quan tot es comença a embrutar ja perd part de la seva gràcia i s'ha de currar una mica. Jo he vist que soc un paio preparat per la vida moderna i sense por al solterio etern però... MAMA TORNA AVIAT!

19 comentaris:

jm ha dit...

neng, l'associació de dones de Bellvís si que en fa de cursos de "supervivencia en el hogar" t'hi apunto o que? :D

Anònim ha dit...

Xaviii, com es troba a faltar la mama quan no hi és eh??? jeje. Això és el que té estar vivint sol, que t'ho tens que fer tot tu, perquè sinó ningú t'ho fa, però bueno, al cap i a la fi té lo seu també, jeje. Jo aquí d'erasmus també he vist que entre fer el menjar,fregar plats, rentar roba, planxar, netejar i tot, passen unes quantes horetes... però és el que té ser independent. B, que vagi bé la batalla casolana:P

Anònim ha dit...

Carmetaaa! Hi ha coses q encara es troben mes a faltar...

Cuida't

Felip ha dit...

Hola crack, així et vas quedar sol a caseta?¿ mola l'experiència eh!! a mi hem va passar a l'octubre i no vaig patir casi gens ja que la mama m'havia deixat un munt de tupers amb coses preparades, el rentabaixelles sol el vaig tenir d'engegar 1 vegada el mateix que la rentadora. Tot i aixó els ultims dies la casa feia una mica de mania i hem va costar lo meu de posar-li una mica d'ordre perque no hem toqués canya quan arrivessin.
Vagi bé crack.

Anònim ha dit...

Hola "mestressa"...la teva mare si que és "la puta ama". això està molt bé, deixar solet al nen per a que espavili... No sé si jo podria fer-ho, tot arribarà. Bueno, molt bé la batalla amb els electrodomèstics... M'he fet una bona rialla a costa teva... Però tot i que has de currar, sempre està molt bé viure sol... té els seus inconvenients, però molts avantatges... pots portar a qui vulguis a casa...... un petonet guapo.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Estimada vella i bella amiga, no tinc ni puta idea de qui ets. Però nomès dir que "espero i desitjo no canviar mai..."

Com aprenten no?

Anònim ha dit...

joer tio si que ets borde?encara no sas qui soc i ja et poses aixis?se que no tagraden els anonims,pero esperava que ho adivinesis...
anava de bones .... pero tampoc sento que thagis posat aixis!! jeje
una vella bella coneguda.

Anònim ha dit...

torno a ser jo...!el puto amo de casa?crec que pocs llocs deus poder dir, dels quals no et creus el puto amo, no? (de bones, eh!)jeje fa molt de temps que no se res de tu!! "tot be?"(es per quedar bé).

jo.

pd: no em borris home...:))

Anònim ha dit...

Estimada vella, bella i desconeguda amiga, es nota que fa temps que no em tens tractat.

El meu comentari dista molt de ser el d'algú enfadat o molest.

Per la teva simpatia crec que ja se qui ets però a veure si em fas saber qui ets o em dones mes pistes...

Cuida't

Anònim ha dit...

hola de nou torno a ser jo.
bé nomes cal que diguis quina es la meva inicial, i jo et dire si es si o es no. jejje
vols dir que ja sas qui soc?
no crec....

jo.

Anònim ha dit...

Va que ho intento... tant xula en conec una que comença per "C"...

Si? jeje

Salut

Anònim ha dit...

meeeeeeeeeeeeeg!! error!!!
aquest cop has fallat!
veig que en fas enfadar a més d'una tu!!
pistes...
1- he anomenat macarro
2- fa molt de temps que no se res de tu i malegro
3- soc la persona que més insults tha dit a la cara.
....en necessites més?
m'agrada més aixi, sense acabar de donar noms, juga una mica més home, que empic sapiguis qui sóc desapareixere.
pues res.
per cert el contador d'aquesta pagina no es real, no funciona correctament.no pensaves pas que thagues visitat tanta gent, oi?
ja pots borrar si vols aquests comentaris.

jo.

Anònim ha dit...

Ufff quin rencor que es respira... jej

Va 2on i ultim intent que no es plan de fer public el tema, comença per "M".

tampoc??? si es així em rendeixo.

Anònim ha dit...

jujausa rencor no crec que sigui el que es repiri.
public? no hi ha res que publicar!iugal esncara no sas be qui soc.
de totes maneres estaras dacord amb mi que aquests comentaris del anonims es poden borrar, ja que la gent no entendra res.
aH! i res d'amiga... sino coneguda!! no fotem ara.

jo.

Anònim ha dit...

Pero la pregunta es: Ho he enceratat o no?

Anònim ha dit...

be, per avui ja nhi ha prou, quan tornis a escriure algo més, ridicul com avui de que enfotrem, ens tornarem a trobar.

bona nit
una vella i bella coneguda.

Anònim ha dit...

Bona nit M---

Ja ens tornarem a trobar doncs...

Joan ha dit...

ets boig!!!