dilluns, 7 d’abril del 2008

Tema delicat... les banyes! (adebacle!!!)


Ara vaig a posarme serio que això es cosa fina... I una puta merda! Conta la llegenda que aquesta sensació nomès es te quan t'ho fan a tu i que no es pot explicar ni definir com pot doldre a pesar de la bona o mala relació que t'uneixi a aquesta persona que t'ho fa. Bueno eus aqui la meva lectura. Segons la personalita de cadascú es poden definir els seguents perfils:


- Pesimista: "si m'ho fessin em moriria"
- Venjatiu: "si m'ho fan me follo a la seva millor amiga, encara que sigui molt molt gorda"
- Cansino: "no m'ho fagis eh! eh? eh? eh? eh? cari? cari?..."
- Macarrila "al tio ese lo corto las pelotas!" (mandril! però si la golfa es ella que s'ha deixat...)
- Optimista: "segur que si ha passat es que habia de passar i no era la dona de la meva vida" (SUPER-madril! però guay eh!? es bon tio... ruc!)
- Positiu: "esto es como los dientes, duelen al salir per luego ayudan a comer"
- ElCrack: "buahhh! i que? No es probelma, si luego eso se lava i se estrena" (aquest es l'esperit que volia veure, aquest es el que jo m'emporto de birres)

Ven mirat això es una ciència no exacta que ha de ser tractada per experts i no pas per gent terrenal com nosaltres, per això us deixo un parell d'enlaços per a que us iluminin en aquests percals un parell d'experts en el tema...


"los links ja no van"


P.D.: Sort que a mi no m'ho han fet mai! sino... "me follo a l'amiga gorda"

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei senyor!!!

veig que també t'has fet un blog, eh?? jeje. Està xulo, sobretot el comentari de ton pare, que no sé pq però ja l'havia sentit en directe en algun bareto amb rerefons anglès, jeje.
Doncs res xic, ah per cert!! molt encertat el perfil, crec que la gent opina correctament de tu, jeje. cuida't molt calamar!!

Anònim ha dit...

Fare una mica d'autocrítica i haure de reconeixer que al final potser tindreu raó i m'haure passat amb els links...

Millor així?

Qui hagui de dir algo, poseu el nom i nem de cara please.

Anònim ha dit...

Ah! I un petit apunt als "anònims", jo no pretenc recuperar res ni considreo que hagi perdut res important, simplement estic dolgut en les formes i així ho demostro obertament, això es ser hipòcrita? Crec que es més hipòcrita qui menteix o qui no dona la cara per opinar...

Anònim ha dit...

Hola gent!!
Ja que algun ruket m'ha dit la direcció per entrar en akest blog afegiré un "breu" comentari aprofitan la situació.
Segons el meu punt de vista el problema sobre akest tema TAN DELICAT no son les banyes en sí, sinó la falta de respecte i un problema d'ètica i moral desgraciadament molt comú en la societat.
Tan si encara hi ha com si no hi ha "amor,sentiments,passió..."en la parella penso que lo ideal es tindre cura no només dels propis sentiments sinó dels que ens envolten.
Sempre he pensat que les banyes son cosa de vici i aborriment,pk si realment vols tenir una altra relació "el orden de los factores",en akest cas, "si ke altera el producto!!!", és a dir, i amb això acabo,pots arribar a fer molt mal a terceres persones innocents de la teva ineficacia per escollir davant dels obstacles que et presenta la vida i per tan tot te un ordre:
1er-periode de reflexió
2on-elecció
3er-resolució del problema

Si algú te algun dubte no us diré on trobar-me per si les mosques!!!
pd: SIGUEU FIDELS A LA PARELLA I A VOSALTRES MATEIXOS...No sabeu mai quan es pot girar la truita.

KiSsEs


XÈNIA

Anònim ha dit...

segur q no?

Anònim ha dit...

Altre anònim? Quin poc valor...

Anònim ha dit...

aquest text molava més quan hi havien els links! ara perd tota la gracia...

Anònim ha dit...

Anonim!!! No me motiveu que jo m'encebo ràpid i els torno a activar... jeje. A mi també em feia mes gàcia amb els links però deu ser que en fons soc un tou...