dimecres, 9 d’abril del 2008

Conto que m'hi ha entrat "Arena"

Tal dia farà un any de la meva primera experiència, un company "de cuyo nombre no quiero acordarme" em truca i em diu: "he descobert una disco que mola molt", jo cop de cotxe i cap a Barna...

Arribada a Barna i el "susodicho sujeto" m'espera amb una botella de Cacique plena que buidem "manomano" en poc més d'una hora, tot tort em dirigeixo al C/ Balmes, (que ven mirat "Balmes" que no hi hagues anat...)

Ens posem a la cua i jo que notova algo raro però amb el pinyo no era capaç d'adonarme de res, i jo tot de poble solto la una frase que no va agradar gens en aquella cua "Mecagundeu! aquí en aquesta cua si me cau un euro lo vaig xutant fins a l'altra acera pero jo no m'aplano a plegarlo eh", acció reacció, la gent fa mala cara i el colega es posa tot serio, desenlaç, jo rient sol tot tajat.

Ja som dins i jo encara no se on soc, paguem l'entrada (careta per cert, d'això si que men vaig adonar, més català jo que l'escudella), i clar la bufeta em crida amb insitència, "Shhh! ei! un moment que vaig a pixar i vinc". Entro al bany i per fer-ne vía m'encaro al pixador plantat que tinc davant, mentre micciono entra una rossa amb uns cantis que casi m'orino damunt, se me planta al costat, puja lleugerament la faldilleta i.... "Quin trabuco!!! riuten tu de l'espasa del Conan!", m'abotono a l'espint i surto cap a fora on demanat explicacions em diuen on som.

A partir d'aquí oli en un llum i mai millor dit, música de puta mare, gent super respectuosa, bon rollo i s'ha de reconeixer que amb ganes de tornar-hi, tot plegat una odisea que va valer la pena.

També he de dir que el dissabte seguent per refer-me vaig fer cap a una Disco de "pit i pechuga" de les de tota la vida...

1 comentari:

jm ha dit...

OSTIA PUTA!!! :D

que t'he mos canviaràs d'acera o encara no?

a vere si hi fotem una escursió... ;) segur que riurem