dimecres, 2 d’abril del 2008

Bad Milk (part 1) Bufff això pot tenir més entregues que el "puto Rambo"...

Ben mirat, i veient la foto, això ni es un grup de música ni res, es una "banda" en l'ampli sentit de la paraula. El proper dissabte em presento al local i el penso disoldre!!!

Res! Es el millor que he fet durant la meva adolescència, anara a tocar per festes major, pubs i altres "percals" i desprès quedarte de festa jugant amb aventage... es la mare del ous. Quines "perreries" oi Pau...?

Si aprenc a anexar, o me n'ensenya el Bepmaster, archius d'audio i video properament us en faré cinc centims.


Els animals de companyia ajuden a no sentirse sol, a mi no m'agraden els animals, per tant sort n'he tingut d'aquests cracks que m'han fet somriure i riure milers de vegades mentre feiem el que ens agrada... Punk Rock del bo! (o almenys això ens diuen els nostres pares... ves que han de dir!)

La foto es d'un concert que vam fer l'endemà de morirse El Papa, me sap greu perque amb la resaca no vaig poder anar a missa l'endemà.


2 comentaris:

Felip ha dit...

Boness figura!!!
He rigut molt llegint el nou bolog k has creat, espero k continuis així i que pugui continuar rient llegint-lo.
D'artistes com tu ja no se'n fan. Per aixo s'ha d'aprofitar el talent k tens.
Cuidat crack!!!!

Felip ha dit...

Per cert te posat un enllaç al meu space xk la gent tingui mes facilitats x accedir al blog.
Agur