diumenge, 10 d’agost del 2008

Seguir donant guerra... per molts anys!!!

Turn away,
If you could get me a drink
Of water 'cause my lips are chapped and faded
Call my aunt Marie
Help her gather all my things
And bury me in all my favorite colors,
My sisters and my brothers, still,
I will not kiss you,
'Cause the hardest part of this is leaving you.

Now turn away,
'Cause I'm awful just to see
'Cause all my hairs abandoned all my body,
Oh, my agony,
Know that I will never marry,
Baby, I'm just soggy from the chemo
But counting down the days to go
It just ain't living
And I just hope you know

That if you say (if you say)
Goodbye today (goodbye today)
I'd ask you to be true (cause I'd ask you to be true)

'Cause the hardest part of this is leaving you
'Cause the hardest part of this is leaving you


4 comentaris:

Anònim ha dit...

És un dels anuncis que em va tocar al cor. No hi ha com els nens/es per tendresa i sinceritat. cuida't xic.

Anònim ha dit...

Hola bones! He arribat de rebot a aquesta pagina i e vist que fa un temps que et volies vendre el cotxe. Si encara el tens agrairia que hem diguesis el preu pel qual te'l vendries.
Gracies! Adeu!

Xavi Bad Milk ha dit...

Anònim! Em sap greu però ja l'he venut...

De totes maneres un plaer que hagis caigut en aquesta pàgina i t'hagis molestat en llegir-la.

Salut!

jm ha dit...

gràcies a déu!!

pensava que havíes abandonat lo blog per sempre! :D

ens veiem akesta nit al futbol no?